pondělí 6. dubna 2015

Svetrovina pokořena

Objednala jsem si svetrovinu z batani a objednala jsem jí projistotu dost na to, aby vyšlo pro děti i pro mě, ovšem respekt jsem z ní měla, to zase jo...
S výsledkem jsem spokojená, jistá úskalí však svetrovina má...nedá se natahovat, jinak hned ujíždějí očka (s tím jsem tak nějak počítala, ale i přesto jsem měla místy obavy, aby se všude pěkně prošila)
Střih se mi moc líbí, vlasntě jsem si toto Ottobre objednala hlavně kvůli němu...co mně trošku mrzí, tak starší syn tento střih odmítá, nechce nic přes hlavu...ale mladší je spokojený.
A ulovila jsem i foto na modelovi, hned v něm chtěl jít do obchodu, což je pro mě největší odměna, tak snad bude mít mikino-svetr rád :)

...a kapuce sedí krásně...
...a já už teď jen přemýšlím, jak zvětším střih, abych si svetr ušila taky (největší v časopisu je totiž 146...)


3 komentáře:

  1. Moc pěkná, taky jsem si svetrovinu oblíbila. Kluci už svetry mají, ale pro holky jsem ještě nestačila ušít...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji ;), já už jsem stihla ušít pro sebe i pro dceru, jen to přidání na blog v poslední době nějak pokulhává...

      Vymazat